Join mereka :)

Welcome to Syafiqah's Territory :] I'm New in Blogger World :D Do respect my blog ♥

7 Aug 2011

assalamualaikum .

ehem ! ehem ! testing ! TESTING !


taraa !

akhirnye ! ada jugak aku blog sendri *tersenyum BANGGA ..hahaha . . ta sangka selama nie aku dok sibuk menjelajah membaca entri bloggers yang jati dan padu aceh ! tapi betul laa kan . ehee  . . AKHIRnya ! ulang lagi . AKHIRnya ! ulang lagi . AKHIRnya ! aku tana ulang da . ta memasal ade sat lagi aku kena tadah diri untuk orang PUKUL lah saya ! hahaha . memang EXCITED ta terkata.KATA da nie . macam lidah kene bius da aku rasa . hahaha . .thanks a lot dekat adik NUR FADHILAH . love u ketat.KETAT sangat,SANGAT banyak.BANYAK ! ehh ehh sape budak nie ? adik aku ? kawan aku ke ? anak aku ke ? amboii lagi melampau tuh . hahaha . . jeng jeng jeng ! konpem korang akan tertanya,tanya sendiri . tape tape jawapan dia ada di minda aku . hahaha . . actually budak yang bernama NUR FADHILAH yang cun comel lote nie yang terCIPTAnya blog aku nie . dia yang bersusah payah buat blog aku taw . sebab aku ta reti buat *apa ta guna la aku nie an . tape ta kesa . janji terCAPAI gak CITA.cita aku sejak sekian lama terPENDAM di lubuk hati yang saket jiwa nie . HAHA ! *bangga lak aku saket jiwa . huhuu . t0 adik yang akak tetibe jatuh CINTAN nie ,, bukan tuttt oke ? gedik.gedik jep nie . hahaha . nanti akak datang SEGAMAT akak belanja kamu ae . insyaALLAH pasti akak akan belanja kamu jugak . suke kan ? kalau tak suke kena suke jugak . hahaha . SKY juice [air kosong] pon oke jugak . akak harap la . . *macam mintak PELEMPANG aku nie . hahaha . . 


since bila aku nak buat blog nie ? tebiat ke ? no no no lahh . aku dah start excited nak ade blog sendiri since aku sem 1 lagi . time tuh macam feeling TERUJA amat habaq ang . . cite dia gini . . aku selalu tertengok. tengok jeling menjeling blog akak senior aku KAK NIK . . dari jauh usya PANAS punya . hahaha . dalam hati aku hempuk jugak lappy nie kunk . HAHA ! tak la sampai macam tuh . lebey lebey lak aku nie . :DD cume agak rasa iri hati di situ ae anak ANAK . . aku nak jugak update coretCORET apa aku lalui . macam SYOK jep rasa dapat kongsi dengan semua orang . hati MANYAK senang oo0i ..^.^ . . jeling punya jeling dah sem 5 aku nie ! wahh ! tengok tengok betapa lamee wei terpendam . . sekarang . TARAA ! tercapai jugak ALHAMDULILLAH . . dah sem 5 dah aku dekat KKTM BP . ape tuh KKTM ? KTM meh ? alaa yang train tuhh . adodoii . apa punya sedih lah .. KKTM tuh KOLEJ KEMAHIRAN TINGGI MARA BALIK PULAU . . tinggi sangat ke kolej aku nie ? amboi first aku bace dapat tawaran . aku boleh BANTAI GELAK . .  bila ayah aku anta kami *me with my twin lol . pergi penang masing.masing bawak barang macam nak PINDAH RUMAH tuhh dia . HAHA . sambung : amek kaw ! aku nak BALIK ! sumpah GERUN ! kenapa ? why ? why ? aku nak pergi kuliah hari.hari kena naik turun tangga yang berTINGKAT.tingkat . dengan bukit.BUKIT yang semacam meMEMERLI aku untuk KURUS . . memang sangat tragis wei . ibu ayah aku dengan adik.adik yang ikut boleh gelakkan kami . REDHA ! REDHA ! redha punya redha aku dah sem 5 dem last dekat PENANG ! huhuu . yang pelik sungguh aku ta KURUS.kurus pon . . hahaha . .y0k.y0k jep lebey . tapi serius sape penah datang kolej aku accept budak kolej aku la dowang tahu macam mane . nak tahu tanya lah kawan aku EN. ADI and de geng . dari MIMET :)

*tomorror i will introduce myself . pomise u ! ^.^ [saje nak bagi GEMPAK sikit . HAHA !]
*to my incik matured love u ! <3
*dugaan BESAR punya + menguji kesabaran aku dapat setelah siap coret aku boleh       terpangkah link nie tanpa save dulu ! huh ! 
*tamat coret conteng 1.09 pagi :)

creating coret conteng by littlespecky





No comments:

Post a Comment