Join mereka :)

Welcome to Syafiqah's Territory :] I'm New in Blogger World :D Do respect my blog ♥

5 Oct 2011

oh NO !

assalamualaikum w.b.t . wahh ! 2 hari aku tak apdet blog . rindu banget sehh ! aku kena pergi oversea . jauhh gilerr oo0h ! jejauhh sangatt ! KL ! dok dalam bas da boleh rasa pinggang aku nie boleh jadik kerusi terus . . plus ! thanks pakcek bas kolej gua .aisehh ! sesangat cermat tak boleh blahh dia bawak .  nak jek aku cakap pak cek meh sini mehh saya bawak bas . saya dah ade lesen kete L nie . .*blagak

* gantung baju kat beg . korang ade ? ade ?

*kroo ! kroo ! irama lagu aku dodoikan mreka dalam bas . ohh yeahh ! 

* ohh yeahh ! bas nie satu tayar jek . canggih dohh !

sonok sehh mak cik tersayang kol dengan slamber : iqa kalau stakat orang KL buat lawatan ke KL . pe barang . . nanti sampai KL tangkap gambar oke ? gelak senang hatik lak mak cik aku pas tuh . . aisehh ! iqa pergi KL pon sebab kena poyi SIRIM and ZUL DESIGN tok department iqa . tapi macam motif aku ikot nie sesajek na jejalan jek . hahaa . naseb laa . . peace yoww ! :)

5 comments:

  1. salam..
    sekali2 jln pon best jgk walupon tmpt sndri..yg penting jln2..

    ReplyDelete
  2. lesen L? bila nak ambil lesen P nye pun?. keh3..semua barang pink? woohooooo~~takleh blah org KL pegi KL hahahahah.

    ReplyDelete
  3. shahzcudin : wa'alaikummusalam . tapi lagi syok turun KL membe tanye kite dekat mane nie kak . entah aku pon tatau . hahaha

    ReplyDelete
  4. umie : bile nak amek ? tunggu jpj jatuk hatik dengan iqa . haha . umie ! barang aku banyak kaler pink . aku tak suke pink tapi tak tahu kenape banyak pulak barang aku kaler pink . XD . hampeh kaw umie ! HAHA

    ReplyDelete
  5. sape xtau amik pic kt bas 2 kan???hahahahahaha

    ReplyDelete