Join mereka :)

Welcome to Syafiqah's Territory :] I'm New in Blogger World :D Do respect my blog ♥

12 Aug 2011

FLy FLy FLy !


kerja yang belambak.LAMBAK macam nak tersemburr bijik mata aku nak ngadap
dah tak kuase aku nak layan
penatt beb wa cakap luu *cewah ! :DD
apa aku buat sampai penat pon tatau 
pada hal kerja hari ni tengahari lagi time budak laki pergi solat jumaat
aku +  sesama budak kelas pompuan aku FLY wei dari kolej 
BANGGA ! HAHA !
ingat senang ke kami nak fly reramai nie
peraturan ketat gilerr macam kami ni                          like criminals to be prison +.+
serius tak suke !
aku sekolah teknik dulu pon tak macam nie
tapi nice nya kami kan kan kan ..
 fly secara halal la . hahaha ^.^
tapi fly fly sesuke kami ada sebab
jeng jeng jeng
sebabnyaa...
budak kelas aku HAZIM belanja kami bukak puasa
orang dah hulur laju jep kami tadah . hahaha
bukan selalu :))
kerja.kerja tuh aku biakan terbengkalai sementara waktu 
bukan tak buat terus ae 
kalau tak buat terus alamatnya 
aku lah manusia mintak dipanah petir . hahaha
gilerr kaw tak nak buat
tak larat telinga nak menadah mendengar supervisor aku membebel
untuk projek fyp kami
projek last semester diploma technology product design :)
kalau da stat membebel
telinga menadah senyum sampai ke telinga jawapnya aku 
membebel kalah ibu aku kott . hahaha
naseb muka dye comel macam baby face . aaauuww ! ^^.
sejuk sikit hati nak mendengar dye membebel . HAHA ! hampeh ! =.=


*kerja nakal lebih afdal buat ramai.RAMAI :DD
*MIM nak bukak puasa dengan u ! :[
*tamat coret conteng 12.53 malam 


creating by littlespecky

No comments:

Post a Comment