Join mereka :)

Welcome to Syafiqah's Territory :] I'm New in Blogger World :D Do respect my blog ♥

11 Aug 2011

 wujud "mereka" dengan GAGAH perKASA



 mereka mereka mereka 
mereka selalu buat aku terasa 
mereka ingat aku tak tahu 
aku kekadang dijadi bahan umpatan mereka 
KEJI HINA sangat aku nie ?
aku selesa dengan diri aku 
ada mereka tak puas hati 
oke . . .
aku ubah cara aku puaskan hati mereka 
still ada tak kena 
why ?
mungkin mereka perfect sangat dengan mengumpat 
mengata orang tak sudah 
mereka mereka mengumpat sesama sendiri kalau gaduh 
pelikkan ?
tape lah biarkan mereka
janji mereka bahagia dengan cara mereka
kalau ditegur kena balik 
aku lebih suka diamkan saja
biarkan mereka rasa kemenangan dengan dapat balas balik
tak salah awak
aku akan pegang kata.kata MAMA *warden kat SMTEKNIKGOMBAK
orang yang kalah tuh lah sebenarnya MENANG 
cuma aku HARAP sangat tak kena balik dekat mereka
kesian 
bengkak hati macam nak meletup bila kena telan sorang.sorang
sudah sudah la berhenti mengumpat bulan puasa nie
aku belajar erti SABAR itu apa :)
insyaALLAH 

Sabar adalah antara sifat orang-orang Mukmin dan menjadi salah satu amalan soleh. Orang yang melakukannya akan mendapat ganjaran pahala yang besar. Ini seperti firman Allah bermaksud: “Barang siapa yang mengerjakan amal soleh, baik lelaki atau wanita sedang dia orang beriman, maka mereka itu masuk syurga dan mereka tidak pula dianiaya sedikit pun...” (QS An-Nisa:124).



*sabar itu INDAH
*tamat coret conteng 11.57 malam 


creating coret conteng by littlespecky



No comments:

Post a Comment