Join mereka :)

Welcome to Syafiqah's Territory :] I'm New in Blogger World :D Do respect my blog ♥

9 Aug 2011

BUBUR LAMOK :]

:puasa jangan tak puasa :
assalamualaikum 
hari ini dengan JAYAnya aku dapat BUBUR LAMBUK !



nyum ! nyum !
sedap sampai menjilatt SIKU 
kalau boleh dengan bekas.BEKAS nie aku na makan . hahaha
triple A . plus ! plus ! aku bagi sape buat bubur lambuk ni
terBAEK dari . . entah aku pon tatau . HAHA
actually yang bagi nie pak cik TOKE * pakcek kamal bas kami . 
ta RUGI aku meMASANG telinga bagi sharp direct kat mulut pak cik nak cakap apa 
macam over kan ?
memang over . tapi berBALOI.baloi 
alhamdulillah
perut aku menyanyi senang hati . HAHA :)



*puasa ke 9 [banyak UNTUNG !] 
*i love my family + MIM <3
*tamat coret conteng 11.04 malam

creating coret conteng by littlespecky

No comments:

Post a Comment