Join mereka :)

Welcome to Syafiqah's Territory :] I'm New in Blogger World :D Do respect my blog ♥

9 Aug 2011

:murid BARU:



' assalamualaikum '
perkenalkan diri kamu
*yang lazim kite akan denga ta kire murid baru . sekolahh baru . tempat kerja baru . pekerja baru . 
awek baru . awek baru . . . ??
ooppss ! hahaha . 
memang kene reject la kalau tetibe gune ayat SKEMA . :DD
actually entri nie dicoret conteng because saya MURID BARU di BLOGGER :]




nama saya SITI NURSYAFIQAH BT MOHD SABRI 
saya asal KUALA LUMPUR
 *akan kedengaran suara sumbang orang KL tuh . . .
apa daa . aku ketuk dengan SENDUK baru taw 
 tade pape nak BANGGA sangat dengan KL !
tarikh beranaknya  : 23.11.91 *muda lagi nie ^.^
dengan BANGGAnya bagi tahu saya ada KEMBAR . HAHA ! 
perempuan jugak . SITI NURSYAFIAH nama diberi
anak SULUNG dari adekBERADIK 6 orang 
semua MULUT macam ITIK 
tapi lagi BEST kami pandai cakap LAJU u ! macam TRAIN cina terpantas tuhh 
sampai kami sendiri ta LARAT nak ULANG balik apa kami cakap 
iyelahh da cakap laju sape nak PAHAM . hahaha
fevret colour : CERIA . tak kisahh la kaler apa.APA yang boleh buat aku SUKE . 
yang PELIKnya barang.BARANG aku banyak sangat kaler PINK 
aku sendiri ponn musykil . HAHA !
barang SAYANG giler : of course my LAPPY : lenovo 
 h/p : nokia cikai*ibu kasi form 4 . nokia express music 5800*my befday MIM kasi :]
da kire nyawa aku seHIDUP seMATI oke ! :DD
fevret menTERNAK LEMAK : semua makanan yang berSUP 
*most to chinese food : halal sajep
memang plus ! plus sedap sehh ! makan satu kawah pon aku RELA . hahaha
fevret memBUNCIT perut : cool blog ! memang cool bebey ! nyum2 *.*
ilmu takat mane : setakat mampu meMERAH otak + menambah ilmu
tempat menapaknya sekarang : USM*merempat jep .
 KOLEJ KEMAHIRAN TINGGI MARA BALIK PULAU 
diploma in technology produt design  


*miss my family sangat ! :[
*my incik matured main futsal biar menang oke ! chayok ! :)
*tamat coret conteng 10.25 malam

creating coret conteng by littlespecky

No comments:

Post a Comment