Join mereka :)

Welcome to Syafiqah's Territory :] I'm New in Blogger World :D Do respect my blog ♥

13 Jun 2012

hati ini perlu kaw kisah

assalamualaikum


ehemm ! alahai da lama sangat aku tak menaip berblog . tah macam mana hari ini . oke oke tipu sikit . semalam punya cerita laa aku da rindu sangat sangat nak luahkan segala isi hati dekat blog aku . masa dalam toilet pulak tuh ! tak boleh blahh betul . tapi memang benar benar bukan mimpi aku mengharapkan seseorang  untuk mendengar . jantung rasa nak pecah ! huuuwaaa ! hidup aku dah terasa kembali haru . .entah la aku tak tahu nak mulakan dengan apa . rasa sedih menggunung . menangis satu laut pon tak cukup . *nampak benor nipu ehh . . 

wanita mulia ini seorang yang aku dah anggap macam ibu sendiri  PN. NORMAH . ibu seorang wanita yang sangat tabah , sangat lembut orangnya . cun kan ibu ? heee .  budak sebelah tuh ? Azim namanya yee anak anak . budak yang sangat HOT . hot macam mana pon aku tak tahu la . hot budak sekolah katakan mungkin sebab adik aku ni hensem kott . hahahaa . *kembang kembang dah kalau azim baca nie.  Azim yang aku sendiri buat macam adik aku sendiri . .



Actually sedih aku bukan pasal mereka . dah sayang akan nak sedih dengan dorang pulakkan . *cari pasal aku nie . .oke straight to the point . aku sedih dengan apa yang berlaku di facebook senang cite dekat gamba nie  . siapa yang baca komen komen kat fb nie tahu laa . tak kisah laa . kisah hidup aku . yang buat aku belajar dari kesilapan yang lalu . .   untuk adi kalau kalau terbaca blog ni . iqa tak tahu macam mana nak cakap iqa terima kasih sesangat untuk segalanya . apa yang adi pesan iqa memang ingat . iqa tak penah seulit pon rasa nak berdendam dengan adik beradik adi . sayang iqa kat family adi macam mana sayangnya adi dekat dorang . tak tak  ni bukan kisah untuk diungkit . . bukan propaganda cari publisiti murah murah . .
  
Untuk adi thanks a lot ! more than book of records cupcake . 

kita  hanya sabagai seorang sahabat bukan sebagai musuh ketat perang dunia kita cipta sendiri . 
kalau iqa tak kenal adi iqa takan kenal siapa gerangan insan bernama 
Mohamad Fikri Kamaludin
yang mengajar iqa erti cinta sesama insan yang sebenar . 


*iqa bahagia tengok adi bahagia :) 

No comments:

Post a Comment