Join mereka :)

Welcome to Syafiqah's Territory :] I'm New in Blogger World :D Do respect my blog ♥

14 Jun 2012

Lemak ku meroyan lagi

assalamualaikum . 



byee byeee lomak ! apakan daya jodoh kita disini saja

disuatu petang yang indah macam di taman menan tuhh . nak tahu ? aku main netball kembali ! hoorayy ! hooorayy ! gilerr semangat nak main netball punya pasal . excited terujak !  semalam nak kat 2 pagi baru dapat tidur . memang  betul betul di luar kawalan . puas dahh ehh eden guling guling satu katil da macam aku ni inti popia lak sedang dibungkus. . kaki naik atas badan adik aku bagai  *amek restu tidur sikit . kot kot sampai seru nak tidur . tak jugakkk  ! dan natijahnya hari nie . . 


fahmi : apasal muka tuh sembap ? semalam tidur pukul bape ? 
rasyid : wehh muka kaw pelik laa rini . . 

dalam hati aku nie . apa muka aku nie ada rupa denasorr ke ? pelik bebenor . . tapi memang betul lahh bawah mata aku nie lebam ! muka pon sememeh *pipi londeh . tapi kan kan yang sonok . plus ! pelik sangat aku tak ngantok ! kalau tak mesti punya laa . aku yang maki diri sendiri . hahaha "semalam punya pasal la nie mata nie gedik tanak tidur . 


kiteorang main dekat plus sebelah tol *peeewiitt ! hai abang abang kakak kakak drebar kiteowang men netball ni . .  tol ceruk mana tah yang pasti dekat dengan tempat kerja aku . ni jela maklumat paling mudah aku tahu . hahaha . nak tahu macam mana rasa excited aku ? yeahhh ! hati waa manyak gilang gemilang . . 24 jam aku nak ngadap netball . tak tidur pon tape . hahaha . sakit jiwa aku rasa nak tunggu jam 5.15 petang waktu balik kerja . aku da rasa macam patut sangat aku masuk tadika balik . pukul 3 dan 4 pon aku dah tak dapat beza . gilerr betul !  


4.45 pm .. 4.50 ptg .. 5.01 ptg ..ohh menn ! apsal lembap sangat jam nie gerak . 5.15 ptg ! yess ! yess ! toilet ! aku datang ooii . salin apa patut .  dann lepas tuhh ! come to me baby ball . come to me . yeehhh * giler meroyan aku dah datang daaa  :DD
   


 Team spirit NETBALL  gilerr owesemm !

No comments:

Post a Comment